czwartek, 30 maja 2013

Forever

Hej:)
Na samym początku chce wam  pokazać plakat, który zrobiłam swojej siostrze, bardzo mi się podoba i mam nadzieje, że dostanie dobrą ocenę. :D
Powiem wam, że ostatnio bardzo denerwuje mnie ta pogoda, nie można nic sobie zaplanować, bo codziennie pada. Jeszcze nie pamiętam maja o tak strasznej pogodzie, cały czas deszcz i deszcz, mam nadzieje, że wakacje nie będą takie, bo chyba zwariowałabym w domu.
Mam dla was dziś 3 zdjęcia, z których jedno bardzo mi się podoba : )






9 komentarzy:

  1. Śliczny plakacik <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten plakat, daj znać jaką ocene dostała;P
    mnie też wkurza ta pogoda;)
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny plakat ;) Pogoda mnie denerwuje STRASZNIE. Kuurde, człowiek ma jakieś plany na dany dzień, a tu nici, bo burza, deszcz...:/
    ehh... Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog. <3
    Zapraszam do siebie. :) -----> http://moj-mlody-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny plakat zrobilas ;) Zdjęcia śliczne obserwuje i licze na rewanz modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, chętnie dodaję Cię do obserwowanych :*
    byłabym Ci bardzo wdzięczna, gdybyś zaobserwowała również mój drugi blog www.fimejl.blogspot.com na który serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki i bardzo ładny plakat, z pewnością trafi jej się pozytywna ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdj:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię!♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten plakat! A to drugie zdjecie jest super! Bardo ladne!

    Bdzie mi milo jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy miły komentarz, na pewno się odwdzięczę:)
Obserwacja za obserwację:)

Thank you for all the nice comment, I'm sure to return the favor :)
If you follow my blog, I follow your :)