środa, 29 maja 2013

Oszukane

Hej:)
Jak u was z ocenami?, bo u mnie kiepsko miałam w tym tygodniu wszystko poprawić i mi nie wyszło. Gdyby nie to, że dziś byliśmy w kinie pewnie poprawiłabym jeden sprawdzian, ale mam jeszcze czas. A film był naprawdę fajny może ktoś z was oglądał "Oszukane". Jeśli chcecie przeczytać recenzję filmu  klik. Film jest oparty na prawdziwej historii, która jak dla mnie jest straszna. Nie wiem co bym zrobiła jakby mnie dotyczyła cała ta historia. 

Te zdjęcia robiłam tydzień temu, teraz bez już nie jest taki ładny ;)



14 komentarzy:

  1. The first photograph is so so beautiful!
    Thanks for visiting my blog and leaving a lovely comment.. I am following you now...Hope you'll follow back... <3
    Neha
    http://letstalkabouteverything1.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz wszystkie poprawialam oceny , a film jes swietny ! :)
    Zapraszam do mnie : modowyszpital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie poprawiałam i raczej za dużo poprawiać nie będę musiała. Za to teraz codziennie mam przynajmniej jedną kartkówkę lub sprawdzian -,-

    Obserwuję :D Fajnie by było jakbyś też zaobserwowała :P
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Film na Oskara ! Ja już w sumie poprawiłam oceny ale walczę o 6 ;D
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten Film <33
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very Nice. . .
    what about we follow each other? let me know :)

    have a nice day!
    http://www.ourjaipur.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam , ale pewnie obejrzę ;))
    ja też mam kiepskie oceny , muszę wszystko poprawiać . jutro mam wolne na szczęście trochu odpoczne ;p
    super tu u ciebie : ) obserwuję ! ;3
    zapraszam do siebie : iitiismyliife.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam jeszcze, ale mam zamiar oglądnąć ;) Fajne zdjęcia ;)
    Obserwuję ;) Zapraszam do siebie :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice . . . Done. .

    Have a nice day!
    www.ourjaipur.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze ocenki poprawiam :) Mam na to 2 tygodnie. Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki motylek z kwiatów na pierwszym zdjęciu! Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :) Buziaki ;*
    Blog Lissey
    Obserwuj przez Bloglovin
    Polub mojego fanpage'a i bądź na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Chętnie zostanę stałym czytelnikiem :) Obserwuję i czekam na to samo :)

    dunyanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog *.* Pozdrawiam ;3
    Obserwujemy ? Jeśli tak zaobserwuj ,a ja zrobię to samo :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. biały bez... coś pięknego <3
    zapraszam Cię do siebie oraz do wzajemnego obserwowania, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy miły komentarz, na pewno się odwdzięczę:)
Obserwacja za obserwację:)

Thank you for all the nice comment, I'm sure to return the favor :)
If you follow my blog, I follow your :)